2020-2021 Yılı Lise 9,10,11 ve 12.Sınıf Matematik Yıllık Planı

 2020-2021 Eğitim öğretim yılı, 21 Eylül tarihine uygun olarak yapılmış,lise 9.10.11.ve 12.sınıflar Matematik dersi ünitelendirilmiş yıllık planları tek dosyada buradan indirilebilir.

Bildiğiniz gibi okullar 21 Eylül'de uzaktan eğitim öğretime başladı.

Normal yüz yüze eğitim öğretim yapılamasa da öğretmenlerin sınıflar bazında konuları düzenli işleyip bitirebilmeleri için her dersin ünitelendirilmiş yıllık planlarına ihtiyaçları var.

Hayatta plansız yapılan işler er geç bir süre sonra aksamaya başlar.

Hele de eğitim-öğretim gibi önemli bir konuda yıllık planlara cidden ihtiyaç var.

Bu nedenle okul idareleri öğretmenlerden 21 Eylül tarihinde başlayacak şekilde öğretmenlerden ders planlarını yapmalarını istedi.

Biz de zaten tüm öğretmenler aynı müfredata göre ders yaptıkları için sizlerle yapılmış olan lise 9,10,11 ve 12.sınıf matematik yıllık planlarını tek dosyada indirecek şekilde paylaşıyoruz.

2020-2021 Yılı Lise 9.10.11.ve 12.Sınıflar Matematik Yıllık Planları indirmek için TIKLAYINIZ

Yıllık planlara emek harcayıp, planları matematik öğretmenlerinin paylaşımına açan öğretmenimize matematik öğretmenleri adına teşekkür ediyoruz.

Tüm öğretmenlere 2020-2021 eğitim-öğretim yılında başarılar,kolaylıklar diliyoruz.



Yorumlar